Projekt 121 wygrywa cały powiat!

Projekt 121 wygrywa cały powiat!

2022-01-22 Wyłączono przez Artur Ligięza

Drogie Pany i Wy Piękne Damy. Chłodzimy Szampany!!! Blisko 800 głosów i wygrywamy Powiat!

Zdobyliśmy najwięcej głosów!!! Gratulacje dla Was! Realizacja planowana na rok 2022. To wszystko siłami ludzi wbrew działaniom konkretnych urzędników, którzy czasem „robili co mogli” żeby się … nie udało. Z drugiej strony część Urzędów i Osób Publicznych spisała się naprawdę na medal! Udało się perfekcyjnie!

Nie wiem czy gdzieś umknęła informacja, czy faktycznie tutaj tej wiadomości nie opublikowałem. Może też jakieś cuda z moim serwerem, bo wpisu faktycznie nie widzę. Dostałem sygnał, że brak info więc zabrałem się za porządki na stronie i oczywiście wrzucam bo … ten sukces jest dzięki Wam!

Temat, który ma być realizowany w tym roku z Budżetu Obywatelskiego Mazowsza – ważny dla mieszkańców Sołectwa Wyględy od strony Kujawskiego w ich „codzienności” i wszystkich, którzy korzystają z przejazdu od Zaborowa w stronę Święcic DW 888. Mam nadzieję, że to co „obmyśliłem” sprawdzi się w proponowanej lokalizacji i będzie w przyszłości możliwe do zrealizowania w kolejnych miejscach naszej gminy.

Bez finansowego wsparcia z Urzędów, w całości społeczną aktywnością i tylko dzięki Wam! Coraz bliżej do „nowej jakości” bezpiecznych przejść dla pieszych, na horyzoncie również realizacja idei uspokojenia ruchu! Kulisy wygranej niestety trudne. Ale o tym później.

GRATULACJE i WIELKIE DZIĘKI ZA TO, ŻE BYLIŚCIE Z NAMI!

Podziękowania dla wszystkich, którzy poparli projekt i tych którzy wspierali moją walkę już od etapu przygotowania projektu, przez zbieranie głosów poparcia niezbędnych do jego złożenia aż do mega pozytywnego finału! Z Wami można góry przenosić 🙂

Akcję promocyjną i informacyjną prowadziliśmy głównie przez FB: https://www.facebook.com/Popieram121

Wystartowaliśmy z aktywną promocją tydzień później niż inni. Z 3 tygodni zostały nam tylko 2 tygodnie na zebranie głosów. Bezpośrednio ze strony Projekt 121 uzyskaliśmy ponad 35.000 wyświetleń spotów promocyjnych i ponad 300 udostępnień postów. Łączny zbudowany zasięg to ponad 100.000 odbiorców, dzięki czemu większość głosów została zabrana poza bezpośrednim miejscem realizacji inwestycji. Udało się dzięki wsparciu sąsiadów, sąsiednich gmin, urzędów, firm i wielu osób publicznych.